امام جمعه کرمانشاه:قیام امام حسین (ع) پایه های ظلم و استبداد را به لرزه در آورد
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله 'مصطفی علما' در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه اظهار داشت: امام حسین (ع) در شرایطی قیام کرد که زشتی ها جای زیبایی را گرفته بود و عده ای به نام اسلام و پیغمبر (ص) بدترین ظلم ها را در حق مسلمین روا می داشتند.

وی افزود: در چنین شرایطی بود که حضرت سید الشهدا (ع) دست به قیامی بزرگ و تاریخی زد و همین قیام بود که کاخ ظلم و جور را ویران کرد و اسلام حقیقی را به همگان نشان داد.

آیت الله علما، خاطرنشان کرد: کربلا یک دانشگاه واقعی برای اهل معرفت است و از هر واقعه آن می توان درس های زیادی گرفت، درس هایی که هرکدام آن ها برای سعادت انسان کافی است.

نماینده ولی فقیه در استان، همچنین با قدردانی از هیات های عزاداری کرمانشاه به خاطر گرم نگه داشتن عزای سرور و سالار شهیدان، اظهار داشت: برای سال های آینده جا دارد بهتر و پرشورتر مراسم عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع) را برگزار کنیم.

وی افزود: کرمانشاه نزدیکترین نقطه به عتبات عالیات و کربلای معلاست و باید پرشورترین مراسم عزاداری متعلق به این استان باشد و همانند استان های زنجان و اردبیل آوازه این عزاداری به کل دنیا برسد.

آیت الله علما با بیان اینکه از دیرباز کرمانشاه قدمگاه زائران حسینی (ع) بوده است، گفت: در گذشته کاروان هایی که قصد زیارت امام حسین(ع) را داشتند از کرمانشاه عبور می کردند و به دلیل مهمان نوازی مردم این دیار چند روزی را هم برای استراحت و تجدید قوا در کرمانشاه توقف داشتند.

وی با تاکید بر اینکه هیچ چیزی مثل محفل عزای امام حسین (ع) نمی تواند مردم را به خیابان ها بکشاند، خاطرنشان ساخت: باید از سال آینده شرایطی فراهم کرد تا مردم کرمانشاه که به راستی عاشق اهل بیت و امام حسین (ع) هستند نیز در تجمعاتی باشکوه، روح عزاداری واقعی را به نمایش بگذارند.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه اظهار داشت: امام حسین (ع) راهنمای انسان های آزادی خواه جهان است و مردم فلسطین نیز با تاسی از روحیه ظلم ستیزی حضرت سید الشهدا (ع) با دست خالی به جنگ افرادی رفتند که سرزمینشان را به زور و ناحق غصب کرده اند.

آیت الله علما همچنین در خطبه اول نماز با توصیه همگان به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه و معصیت، گفت: حضرت علی (ع) تقوا را مایه عاقبت بخیری انسان دانسته که به انسان مصونیت بخشیده و وی را از گناهان باز می دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com